တႏွစ္သားေလး

ဒီေန႔ က်မရဲ႕ ဘေလာ့ကေလး စျဖစ္တာ တႏွစ္ျပည့္ၿပီ ..။ ဘေလာ့သက္ တႏွစ္ျပည့္ဆိုေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း တႏွစ္ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္လုပ္ရေတာ့မွာေပါ့။ ေက်းဇူးတင္စကားေတြလည္း ေျပာဦးမွျဖစ္မယ္။ က်မ ကေတာ့ ဒီဘေလာ့ေလးကို သိပ္ကို သံေယာဇဥ္တြယ္ေနမိၿပီ။ တႏွစ္သားဘေလာ့ေလး .. သူ႔ရဲ႕ေမြးေန႔မွာ က်မ ထူးထူး ျခားျခား ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ ..။

က်မရဲ႕ ေမာင္ငယ္ ဂ်ဴလိုင္ဒရင္းမ္ ကေတာ့ မၾကာေသးခင္က တက္ဂ္ထားတယ္ ေရးေပးလို႔ ဂ်ီလာက်တယ္။ က်မက ဘာမွန္းမသိေသးဘဲ ပ်င္းတယ္ဟာ ေရးခ်င္ဘူးလို႔ ျပန္ဂ်စ္လိုက္တယ္။ သူက ဒါက ဘာမွသိပ္ အမ်ားႀကီး ေရးစရာမလိုပါဘူး .. ၾကည့္ၾကည့္ပါဦးတဲ့။ သူ႔ဘေလာ့ေလး သြားဝင္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဟုတ္သား .. ။ ေရးခဲ့ဖူးသမွ် ေလးေတြထဲက ျပန္တူးေဖာ္ျပဖို႔ပဲတဲ့။ အဲဒါနဲ႔ပဲ က်မလည္း က်မဘေလာ့ေလးကို ဟိုးအစကေန ျပန္လွန္ၿပီး ငါဘာေတြ တင္ခဲ့တာပါလိမ့္ဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ တခုခ်င္း ျပန္ၾကည့္ျဖစ္တယ္။ ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္တယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ မိတ္ေဆြေတြ တိုးလာလို႔ ၾကည့္သူေကာ ကြန္မန္႔ေပးသူပါ တိုးခဲ့ေပမယ့္ .. ဟိုးေရွ႕ပိုင္းက ဝတၳဳတို ေလးေတြ စာေလးေတြမွာ ဖတ္သူေကာ မန္႔သူပါ မရွိသေလာက္ပဲကိုး …။ အဲဒါေလးေတြ ျပန္ေဖာ္ျပဖို႔ က်မ စဥ္းစား မိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဘေလာ့သက္ေလး တႏွစ္ျပည့္တဲ့ေန႔မွာ က်မရဲ႕ အရင္တုန္းက ပို႔စ္ေဟာင္းေလးေတြကို ေကာင္းႏိုးရာရာ ျပန္ ေဖာ္ျပပါမယ္။

မေဖာ္ျပခင္မွာ .. အရင္ဆံုး ေက်းဇူးတင္ရမယ့္သူေတြ ရွိပါတယ္။

ဘေလာ့ဆိုတာ ဘာမွန္း ေတာင္ မသိေသးခင္ ဘေလာ့ေလး လုပ္ျဖစ္ဖို႔ တိုက္တြန္းခဲ့တဲ့ အစ္မ ေမၿငိမ္း ..၊ နည္းပညာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဘာမွ မသိတဲ့ က်မကို ဝလံုးကစၿပီး သင္ေပးရံုမက ဘေလာ့ေလးပံုေပၚေအာင္ ဖန္တီးေပးတဲ့ တူႀကီး ထူးျမတ္၊ က်မရဲ႕ မလွမပ ဘေလာ့ေလးကို ျပင္ေပးမယ္ဗ်ာ ဆိုၿပီး ဘာမဆိုင္ညာမဆိုင္ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ဝင္ျပင္ေပးတဲ့ ေမာင္ငယ္ ဖိုးေတ ..၊ က်မဘေလာ့မွာ စီပံုးေလးေရာက္လာေအာင္ ကူညီေပးတဲ့ ညီမေလး ဂ်စ္၊ က်မကို ႏွိပ္ကြပ္သလိုလုိ ကန္႔လန္႔တိုက္သလိုလိုနဲ႔ အၿမဲ အားေပးၿပီး ကူညီ .. တခါတေလ က်မ ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ေမးသမွ် .. စိတ္ရွည္လက္ရွည္ေျဖေပးတဲ့ ဂဏန္းေကာင္ေလး ဂ်ဴလိုင္၊ ထူးထူးျခားျခား က်မရဲ႕ လူေသးေသးေလးျဖစ္ခ်င္တယ္ ဝတၳဳတိုနဲ႔ စိတ္ကူးယဥ္ၿမိဳ႕ေတာ္ ဆိုတဲ့ အက္ေဆးေလးကို သူ႔ရဲ႕ လန္ဒန္က ျမန္မာစာ ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ သင္ရိုးသေဘာမ်ိဳး စာေမးပြဲေမးခြန္းလုပ္ပါရေစလို႔ လာခြင့္ေတာင္းတဲ့ ညီမေလး သရဖီ ေနာက္ၿပီး က်မကို အၿမဲအားေပးေနတဲ့ ဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ား၊ ကြန္မန္႔မေပးဘဲ တိတ္တိတ္ေလး ဝင္ဖတ္ သြားသူမ်ား၊ က်မရဲ႕ ခ်စ္လွစြာေသာ ဇာတ္ေကာင္မ်ားနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ..၊ မပါမျဖစ္ကေတာ့ နာယကႀကီး ဘာလုပ္လုပ္ အားေပးေနတဲ့ ငေပါေမာင္ႏွမမ်ား အားလံုး အားလံုးနဲ႔ ေက်းဇူးတင္ထိုက္သူ အားလံုးကို ေက်းဇူး အထူး .. ရွယ္ တင္ေၾကာင္း .. ဦးစြာပထမ ေျပာပါရေစ .. ။ ပထမ ဆိုလို႔ ဒုတိယေတြဘာေတြမ်ားလာမလားလို႔ မထင္နဲ႔ေနာ္ ဒါပဲ ၿပီးၿပီ .. :P

ဘေလာ့စစျခင္း လူမသိ သူမသိခင္မွာ တင္ျဖစ္တဲ့ ပို႔စ္ကေလးေတြကို တခ်ိဳ႕ က်မဘာသာ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္ခဲ့ တာပါ။ တခ်ိဳ႕က မဂၢဇင္းေတြမွာ ပါၿပီးသားေလးေတြေလ .. ။ တပုဒ္ဆိုရင္ က်မဘာသာ စာျပန္ရိုက္ရမွာ ပ်င္းတာနဲ႔ပဲ ဒီတိုင္း သူမ်ားပို႔ေပးတဲ့အတိုင္း ဓာတ္ပံုဖိုင္ႀကီးနဲ႔တင္ထားေတာ့ ဘယ္သူမွေတာင္ ေသခ်ာ ဖတ္ျဖစ္္ လိုက္ပံုမရဘူး။ သိပ္မွ မျမင္ရတာ .. ဝတၳဳနာမည္ကလည္း ေယာင္ဝါးဝါး အရိပ္တ့ဲ .. ဒီေတာ့ ေယာင္ဝါးဝါး အရိ္ပ္ကို ထင္ထင္ရွားရွား ျမင္ရေအာင္ က်မ ျပန္ရိုက္ၿပီး ျပန္တင္ေပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္ပါတယ္။ အဲ ႐ိုက္ေနတယ္ ဆိုရင္ပိုမွန္မယ္။ ဘယ္ေတာ့ျပီးမလဲေတာ့မသိ။


ကဲ က်မရဲ႕ မ်က္ႏွာငယ္ခဲ့တဲ့ ပို႔စ္ေလးေတြကို ေဖာ္ျပဦးမွ .. ။ ကြန္မန္႔တခုပဲ ရခဲ့တဲ့ ပထမဆံုးေသာ ဝတၳဳတို ၁။ ရယ္တတ္ေအာင္သင္ .. က်မရဲ႕ ဘေလာ့ေခါင္းစဥ္လည္း ျဖစ္တယ္၊ က်မအေဖအေၾကာင္းလည္း ဟုတ္တယ္။ ေနာက္တခုကေတာ့ ကြန္မန္႔ တခုမွ မရခဲ့တဲ့ ဝတၳဳတို ၅။ မဆလာနံ႔ သင္းေသာညမ်ား။ အဲသဟာကေတာ့ က်မရဲ႕ သယ္ယင္းေတြ ပါဝင္တဲ့ ဝတၳဳေလးပါ။ ေနာက္ေတာ့ ဖြတ္ဒင္ လို႔ အမည္ရတဲ့ ဝတၳဳတို ၈ ေပါ့ သူလည္း ကြန္မန္႔ တခုပဲရတာ။ ေနာက္တခု ရွည္လ်ားၿပီး ျပန္ညႊန္းခ်င္တာကေတာ့ စာအုပ္အညႊန္း ၁ ပါ .. ဒီစာအုပ္ကေလးအေၾကာင္း ဖတ္မိရင္ ဘာေၾကာင့္ က်မ ဒီလိုဝတၳဳေတြေရးလဲဆိုတာ ေရလည္မယ္ ထင္ပါတယ္။

7 comments:

Andy said...

တစ္ႏွစ္ျပည့္ကေန တစ္သက္လံုးျပည့္ပါေစ အစ္မဂ်ီးေရ... ပထမဆံုးလာမန္႔သြားျပီ...

JulyDream said...

ဓာတ္ပံုဖိုင္ႀကီးနဲ႔ တင္ထားေတာ့ မဖတ္ျဖစ္တာ အေသအခ်ာပဲ။ ျပန္ရိုက္တင္ဖို႕ေတာင္ အႀကံေပးခဲ့ေသးတယ္။ အခုထိ မတင္ေသးေတာ့ အခုထိ မဖတ္ရဘူးေပါ့။

ႏွိပ္ကြပ္တာနဲ႕ ကန္႕လန္႕တုိက္တာတင္ မဟုတ္ဘူး မစားႏိုင္ မမ်ိဳႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ဂ်ပန္ထမင္းကို အတင္းနင္းစားခုိင္းခဲ့တာလည္း ပါေသးတယ္။

ဒါနဲ႕... ကၽြန္ေတာ့္ကို နာရီ၀က္ေလာက္ မတ္တပ္ရပ္ခုိင္းၿပီး အားမနာပါးမနာ ေစာင့္ခိုင္းၿပီး ဖုန္းေျပာခဲ့သူက ဘယ္သူလဲ။ ရွင္ဗ်ဴးသာ ႏွိပ္ကြပ္ခဲ့တာကိုေတာ့ မေျပာဘူးေနာ္။ အရမ္းေတာ္တယ္။ အဟက္..

ATN said...

တႏွစ္ျပည့္က ဘာမွလည္း မေကၽြးပါလား... ေရေသာက္ျပီး ျပန္သြားတယ္-လို႕ မေျပာပါဘူး...

တႏွစ္ျပည့္မွသည္ ႏွစ္ေပါင္းအဆက္ဆက္ ဆက္လက္ ဘေလာ့ႏိုင္ပါေစ ငါ့ညီမေရ႕...

ႏွစ္သစ္မွာလည္း အစစ အရာရာ အဆင္ေျပ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ...

မီယာ said...

အမေရ အသစ္တင္တုိင္း လာဖတ္ပါတယ္။ တႏွစ္မွ ႏွစ္ေပါင္းရာေက်ာ္တုိင္ပါေစ...

chanye` said...

ကဲ တစ္ႏွစ္ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ ဘာေကြ်းမတုန္း :P'

Freshup said...

တစ္ႏွစ္ျပည္႕ဘာညာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆိုၿပီး ေနာက္ဆံုး သူ႕ပို႔စ္ေတြပဲသူျပန္ေၾကျငာသြားတယ္..
ဟဲဟဲ.. လည္တယ္ဗ်ာ..

မတူးတစ္ႏွစ္ျပည္႕ၿပီးဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဘေလာ႔လဲ ျပည္႔ေလာက္ေရာေပါ႔.. ကိုယ္ဟာကိုယ္လဲ ဘယ္ေန႔စလို႔ ဘယ္ေန႔တစ္ႏွစ္ျပည္႕မွန္းမသိ..
ဘေလာ႔ကသာ ေကာင္မေလးဆို စိတ္ဆိုးလို႔ ဆံုးမွာမဟုတ္ေတာ႔ဘူး.. ဟီးဟီး

:P said...

အစ္မ...
စာေရးဆရာမ ဘေလာ့ေတြမွာ ေကာမန္႕ေပးရမွာ အားနာသလိုလိုျဖစ္ေနလို႕ မေပးမိတာေတြရွိတယ္...။(ညီမအတြက္ေျပာတာပါ။)
ကိုယ္က ဘာမဟုတ္၊ ညာမဟုတ္နဲ႕ ေကာမန္႔ေရး၊ ဝင္ပါသလုိျဖစ္မလား စိုးမိတာပါ..။ ဥပမာ မေနာ္၊ မေမျငိမ္း၊ အစ္မ တူးတူးသာ တို႔ေပါ့ ၊
မမခ်ိဳသင္းနဲ႕က် စီေဘာက္စ္မွာ ေျပာျဖစ္ေတာ့ရင္းႏွီးျပီး ေကာမန္႔ေရးျဖစ္၊ စေနာက္ ျဖစ္တယ္ေလ...။